torsdag 16 juni 2011

Spot and Tell bjöd in till kollo vid Skedvistrand... Bjoorn och tidsfördriv

Innan lunchen på lördagen fick vi komma ner till den otroligt vackra renoverade ladan och få prova på hur man klickar golv och lyssna lite på om dom olika varianterna av golv! Jag vet att i alla fall Lindisen blev guld och gröna skogar över klickgolvet! Och på bilden ser ni Ida och Simon prova på att klicka fiskbensmönstrat golv. 
Företaget? Bjoorn.se
Efter klickandet och en väldigt smaklig lunch - dillstuvad potatis och gravad lax - hade vi fritt fram att göra precis vad vi ville fram till middagen. Så fyra barnfria mammor satte sig på sin terrass, hällde upp vin, pratade skit och målade naglar.
Eller, jag stod för det mesta målandet, men vad gjorde det? Lika kul i alla fall. Jag är ju inte van vid att måla andras naglar så det var jätteskoj. Lite synd bara att jag har glömt mina lack i båten och inte kunde ha med dom.

Det var riktigt härligt att få några timmar att bara vara!

Än en gång, tack till Spot and Tell och Skedvistrand för allt!!!
Vill ni läsa dom tidigare inläggen finns dom HÄR , HÄR , HÄR och HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...