onsdag 15 juni 2011

Spot and Tell bjöd in till kollo vid Skedvistrand... Bäverspaning och mingel!

Efter incheckning i stugorna var det samling uppe i Caféet i stora huset.
Mingel med bubbel och massor med ost och kex ute på terrassen.
Dessutom presenterades Goodiebagens innehåll!
För den som var intresserad var det bäverspaning efter minglandet.
Kombinationen med uppmaning om att vara tysta och inte klampa fram då bävern känner vibrationen i marken och en bunt bubblande fnissande (okej, alla kanske inte fnittrade) bloggare var nog inte den bästa. ;o) Det sägs att det hördes ett plums - dock missade jag det. Jag såg grodan som simmade i bäcken i stället. Det dög för mig!
Och den trollska dimman var såååå vacker!!!
Så fast vi inte såg bävern hade vi riktigt trevligt!
Sällskapet gjorde ju inte saker och ting sämre direkt... Ida och Simon, Lindisen, Erika, Sofia, Malin för att nämna några....

Hemma igen var det dags att kolla in Goodiebagen på nära håll!
En surfkudde till laptopen, jag valde en grön, och en kabelgömma gömde sig i påsen! Båda från Bosign.

WOW säger jag bara vilken goodiebag! Och tusen tack till Bosign!!!
Och självklart även till Spot and Tell och Skedvistrand för allt!!!

2 kommentarer:

  1. Åh jag har kikat på en sån kudde många gånger men tyckt att det varit för dyrt...
    Vill haaaaa! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...