tisdag 14 juni 2011

Spot and Tell bjöd in till kollo vid Skedvistrand... Välkomna!

Ingen kan ju ha missat att jag var iväg till Skedvistrand med
Spot and Tell i helgen.
I kommande inlägg kommer ni få följa med på min underbara resa!!!

Fredag kväll, vid middagstid startar resan från Norr Mälarstrand! Spända och fnittriga är vi allihopa skulle jag tro!
Efter en ca 2,5 timmars resa i buss med en massa andra härliga bloggare gick stora motorvägen till mindre bilväg till ännu mindre asfaltsväg till enfilig asfaltsväg till grusväg innan vi till slut var framme i Skedvistrand!
Och WOW!!! Vilken härlig plats!!!
(Klickbarbild)

Stugorna är på 80 kvm med två sovrum,
ett med dubbelsäng och ett med två sängar.

En stor dusch med tvättmaskin och torktumlare och
plats för hela familjen om så skulle behövas. ;o)

Hallen är stor den med, man får plats att ta in all packning och även en barnvagn eller två!

I det kombinerade köket och vardagsrummet fanns det plats för många
och dessutom fanns det en tv och dvdspelare!

Men bäst av allt var nog den underbara terrassen utrustat med bord och stolar för sex personer! Utsikten från den var underbar och dessutom var det staket hela vägen runt så det är ingen risk att barnen försvinner!

Skulle jag få plats med min egen familj? Utan problem! Skulle jag åka dit igen? Absolut!!!

Dessutom fanns det badstrand, som vissa var lite fega att bada vid, det bodde tillfälligt några snokar där. ;o) Möjlighet till att paddla kanot eller ro roddbåt. Härligt!!!

En lekplats ska byggas så det blir ännu mer barnvänligt! Ja, jag rekommenderar verkligen detta lilla semesterparadis!


2 kommentarer:

  1. Ja visst var det underbart!!!!! Jag vill med dit igen!!!

    SvaraRadera
  2. Linda w L2K - Från botten till toppen svarar

    Ja, men när åker vi då? ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...