onsdag 15 juni 2011

Spot and Tell bjöd in till kollo vid Skedvistrand...Frukost och landkrabbor!

Efter en god natts sömn... Det lät bra att skriva och ja, den var god, men inte så väldans lång. Natten alltså. Vi kom väl i säng framåt midnatt om jag minns rätt och mellan halv sju och sju hade alla fyra vaknat! Utan att kunna somna om! Men vad gjorde det? Det var ju ingen som stod och skrek "mamma" hela tiden i alla fall. ;o)

Vi valde att ta vara på dagen och gick iväg till frukosten redan strax efter klockan åtta. Mums vilken god frukost! Som dessutom åts ute på terrassen i strålande solsken! Eller ja, jo, vissa av oss åt ute, medan andra åt inne... Ingen nämnd, ingen glömd.... *fniss*

Vid tio hade vi nästa akrivitet inbokad men innan dess hade vi en timme att fördriva så vi gick ner till stranden och bestämde oss för att ro lite. Och oj så jag skrattade! Med mig i roddbåten fick jag ena riktiga landkrabbor! Dom skrek och hade sig så fort båten gungade och ja, jag gungade på den med flit! Det var ju såååååå kul!!!!
Men trots att dom var såna landkrabbor lyckades dom ro en liten stund var!

Än en gång, tack till Spot and Tell och Skedvistrand för allt!!!

Vill ni läsa dom tidigare inläggen finns dom HÄR och HÄR!

4 kommentarer:

  1. men åh vad rolig du är din lilla skit =)
    jag vill ha bilder från båtturen, mailar du elelr lägger på fb?

    SvaraRadera
  2. Blev bara två. Nä, tre... Kan försöka maila dom. ;o)

    Och JAAAAA jag är rolig!!! ;o)


    Fan va less jag är på att inte kunna kommentera!!!

    SvaraRadera
  3. Haha gjorde du som jag sa i sms:et också..Gungade en gång extra från mig ? :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...