onsdag 23 november 2011

Glatt humör!

Gomorron!
Sitter här och är på riktigt härligt humör. Ja, eller så härligt humör man nu kan ha när man har en fyraåring som har tappat örons, sans och vett... ;o)

Filmen igår var jättebra, rekommenderar er verkligen att se den!
Romantisk komedi som nog passar dom flesta! Och om ni går och ser den, glöm inte att kolla in eftertexterna!!!
Tack till Tampons for Free för att jag fick se den!

Del av NK's julskytning

Idag blir det nog bara en lugn dag. I alla fall till skolan slutar. Då tänkte jag hämta hem Oskar för att sen åka till stan och kika på julskyltningen! Skulle vilja hitta på nåt med Emilia innan med vet faktiskt inte vad... Kanske skulle ha en manikyrdag med henne. Hon vill ju så gärna få naglarna målade.

Får se hur det blir. Såg just att vädret inte verkar va det bästa för att åka in till stan heller... Hmm...

Det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...