söndag 20 november 2011

Julmarknad

Eftersom det var så vackert i stan igår och så juligt bestämde jag.mig för att ta barnen och åka in och titta.

Tog Emilia och Oskar med. När bussen körde värsta kringelkrokiga vägen i full vart va Oskar plötsligt kritvit i ansiktet. Han kan dessutom inte bestämma sig för om det är åksjuka eller annat illamående. Han ville i alla fall inte åka vidare.
Så nu väntar vi på Tony för att Oskar ska få åka hem.

Och istället tar jag och Emilia med oss Sebastian till stan.

Inlägg om gårdagens We R Family och kvällens nederlag får ni när jag är hemma igen. :-)

2 kommentarer:

  1. Oups. Men skönt att han kunde få åka hem igen när han mådde dåligt. Förstår att han var lite rädd för att det var något annat än åksjuka, då vill man ju inte vara ute på stan....

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med julmarknad! :D

    - ja visst är de fina! Håller med dig om att man kan göra mer med glitter grafitti nails än att bara måla rakt upp och ner! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...