onsdag 6 juli 2011

Trötthet och svartsjuka!

Gomorron!
Vaknade av barnen. Som vanligt. Men med skillnaden att jag somnade väldigt sent igår och ungarna har väckt mig i omgångar i natt.

Inte blir blir man piggare och gladare av den ohärliga syskonsvartsjukan. Idag är en morgon med mycket trams, retas med varandra och bärande på lillasyster. Men men, det blir nog bra... ;-)

Själv försöker jag komma på ett sätt att lyckas ta mig hem till härliga Petra utan att involvera maken. Hon ska få storbesök men bor i lilla Norrland... Okej då, norr om Uppsala men det är lika illa. :-P
Så känner du för att köra dig mig så... ;-)

Annars idag fortsätter vi vara lika tråkiga som innan i veckan...

Glöm inte att tävla!

2 kommentarer:

  1. Hade också tyckt det varit roligt att åka upp och hälsa på dem...men men som vanligt detta med körkort. Jag har tillgång till skitig bil men ingen som kör.

    SvaraRadera
  2. Ja, men eller hur! Här finns det en skruttig buss utan ac som är fri att använda med... Men inget körkort... Funderar på tåget...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...