måndag 4 juli 2011

Tävling i samarbete med MissDee

Det är dags för en tävling igen och den här gången är det i samarbete med MissDee

Så här beskriver MissDee sig själva
Miss Dee är ett svenskt familjeföretag, som drivs och ägs av familjen Nyström, och med kontor och lager i Göteborg, servar vi mode- och inredningsbutiker över hela Europa.

Vi är väldigt stolta över vår design och kvalitet och vill poängtera att alla våra smycken har designats i egen regi av tvillingarna Pia och Eva Nyström.

Smyckena är givetvis fria från nickel, bly och kadmium.

"Jag tävlar hos Från botten till toppen... om ett smyckeset Tribeca från MissDee!
Tävla HÄR du med!"

Alla kan vara med och tävla, oavsett om du har blogg eller inte!

Tävlingsregler:
Länka i blogg eller på facebook (ange då ditt fb-namn här).
Motivera varför just DU ska vinna.
Har du inte blogg/fb så maila tre vänner och tipsa om tävlingen,
skicka en kopia till mig på w.linda @ telia.com.
Lämna motivering + länk i detta inlägg.
(för att ditt svar ska vara godkänt krävs att du gör alla tre steg)
 
 
Tävlingen avslutas den 9/7

Lycka till!

8 kommentarer:

  1. Jag har aldrig gillat rosa, har skytt det som pesten. Inte förrän nu när jag passerat de 40 har insett att det faktiskt kan vara riktigt snyggt!
    Nu har jag börjat köpa kläder som är rosa men har fortfarande inga matchande smycken. Hoppas därför på vinst här! Har naturligtvis länkat hit:

    http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/07/tavlar_04.html

    SvaraRadera
  2. Älskar verkligen MissDee men har tyvärr inget eget smycke därifrån. Tycker verkligen jag som alltid ställer upp för alla andra och glömmer bort mig själv jämt och ständigt är värd lite lyx och flärd i sommar.
    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/07/smycken-fran-missdee.html

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna detta set för att jag faktiskt inte äger några stilrena smycken som jag kan ha när jag ska vara extra fin (men som fortfarande matchar min stil) som tex på bröllop, större fester och på sammankomster med jobbet.
    Jag har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/jag-tavlar-hos-fran-botten-till-toppen.html

    SvaraRadera
  4. vi börjar med att jag länkar
    http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/july/miss-dee.html

    motivering:
    jag vill vinna detta till min gravida syster. hon är ensam med denna graviditet och känner sig ensam och rädd. så skulle jag vinna så skulle hon få detta av mig så hon skulle känna sig lite gladare.

    SvaraRadera
  5. Blogglänk: http://favolosa.blogg.se/2011/july/fran-botten-till-toppen.html
    Motivering: Miss Dee har så tjusiga smycken och jag skulle otroligt gärna vilja bära detta sockersöta set på min dotters dop. Jag äger inget helt smyckesset och doptemat kommer gå i (min favoritfärg) ljusrosa därför vore det en dröm om jag hade lyckan att vinna!

    SvaraRadera
  6. Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/07/smycken-97.html vill vinna för jag har inte så mycket smycken och dessa är ju jättefina, mitt lilla barnbarn har dragit sönder två halsband för mig så jag behöver verkligen fylla på smyckesförådet. liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  7. Jättesöta smycken och en småbarnsmamma vill alltid vara ungdomligt vacker, hoppas på supersöt tur :-) Jag älskar det rena, enklastilsäkra hos Miss Dee!

    Åsa Ullström

    asa.ullstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  8. JAg länkar och tipsar på fb
    facebook.com/asa.ullstrom

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...