tisdag 5 juli 2011

Allsång vad då?

Yups, det skumma magen på Malin beror nog på att tand nummer tre är på väg ut i nederkäken!

Och jag skulle ju va hemma och titta på Allsång på skansen! Hur kunde jag glömma bort?!
Det är alltså inte meningen att jag ska se det i år... Tur det går repriser. ;-)

Å andra sidan var det värt att missa. Har haft en härlig dag med Martina och barnen.
Hann lämna presenterna till Skrotmamman med. Leendet när hon fick sin Blossa -06 var ett sånt där jättestort i hela ansiktet! Uppdrag slutfört!

Nu är Malin och jag på väg hem. Jag väntar på att hon ska somna så jag kan läsa lite. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...