onsdag 6 juli 2011

Att vara sin egen...

Jag funderar på att skaffa en egen domän till bloggen.
Kikade in på den sidan man kan skaffa domän hos via blogger. Tänkte att det säkert är nåt vettigt, är ju nån google-sida... Men blev lite tveksam när jag i formuläret inte ens kunde fylla i varken efternamn eller adress korrekt, då å ä ö inte var okej att använda?!

Så är det nån av er läsare som kan tipsa mig om vart jag ska skaffa mig en domän nånstans?
(säger man ens så, skaffa domän? ;o)

l2kw.blogpot.com / mittnamn.com
(nä, jag vill ju inte avslöja allt precis just nu ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...