måndag 7 mars 2016

Väder, bakslag och blogginlägg.

Det började snöa igår kväll. Ganska mycket enligt maken, samtidigt som det var plusgrader. Det stod i väderleksrapporten att det skulle snöa halva natten och sen regna. Jag tror inte det regnade. Däremot blev det blaskigt. Vi fick gå hemifrån i några centimeter slask. Det jag funderar på nu är om det här och förra veckans snöfall räknas som bakslag. Det vore ju riktigt najs. Tror jag ska börja räkna ner. Hahahah

Idag blir det lång dag med pluggande. Deadline väntar.  En ny delkurs börjar. Jag är väldigt nyfiken på den. Vet att slutuppgiften delvis består av ett blogginlägg. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...