tisdag 8 mars 2016

Ögon i kors, onödig kostnad och skönt!

Det blev en riktigt lång dag igår. Jag var ju på plats i skolan nästan två timmar innan vi började. Men så fick jag massor gjort med. Så det är ju skönt. Efter föreläsningarna satt jag kvar med min grupp ytterligare en timme och skrev. Sen hem för att fortsätta några timmar till. Till slut gick ögonen i kors av skolarbete.

I övrigt händer inte så mycket kul. Jag har en strykhög som skriker efter uppmärksamhet. Hoppas hinna med den imorn. Ruttnar på julgardinerna i köket. Hahaha. Dom är visserligen inte jättejuliga men ändå. Nu vill jag ha vår.

Jag vill ha varmt och ljust! Det blir mer lockande att ta sig i den där kragen då. Det är dags att ta tag i saker och ting... Men jag måste ha nya inlägg och skor och jag ska börja gå igen. Kostar massor. Bläää! Skulle hellre lägga dom pengarna på nya naglar. Hahaha! Japps, bra prioriteringar här! Vill ha en ny vårjacka med. Och nya vardagsskor. Mina lever på övertid just nu. Stackars mig!

Bjuder på en bild från förra året innan jag avslutar. Då hade vi riktigt varmt och skönt ute! Åh vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...