tisdag 1 mars 2016

Mars, magsjuka och mobbing.

Hej och välkommen mars! Känns lite konstigt att det redan är mars. Vintern har gått snabbt! Idag är det vitt och frostigt ute. Riktigt vackert. Och soligt! Det var det igår med. Riktigt vårigt blev det. Och bakslagen är på g nu. Om några dagar väntas det snö. Så nu är det bara att börja räkna. Sju bakslag ska vi upp i.

Idag ringde jag dagis och meddelade att Malin får vara hemma resten av veckan. Fick höra då att magsjukan som går inte bara hemsk utan även har drabbat flera barn flera gånger. Inte kul alls. Återstår att se om vi åker på den nästa vecka när Malin måste tillbaka...

Idag blir det skola igen. Malin har laddat med surfplattan och lite annat pyssel. Själv ska jag dessutom roa mig med att mobba Fia lite. Hon har blivit värsta mjukisen sen hon skaffade pojkvän. ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...