tisdag 24 november 2015

Bättre dag.

Tisdag. På väg till skolan. Handen ömsom värker, ömsom tokkliar. Vi är inte riktigt överens just nu. Lägg till att jag stressade med hämtning för att hinna med tåget och hann bli alldeles svettig under förbandet. Inte skönt alls! Men jag behöver inte äta värktabletter hela tiden längre. Nu blir det bara nån enstaka vid behov. Så skönt.

Frustrationen är mindre den med. En dag hemma igår ledde till lite omorganisering av kaoset. Det tar sin lilla tid och plocka ordning med en hand. Speciellt när det är höger som inte ska användas.

Vissa röselser funkar inte som jag vill heller. Som nu när jag skriver på mobilen. Det är dags att avsluta inlägget. Det stramar i såret när jag skriver nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...