tisdag 13 oktober 2015

Trött och positiv.

Trött, tröttare, tröttast, jag. Ungefär så. Japps. Jag är riktigt trött idag. Blev lite för sent igår och ovanpå det tyckte Malin att det var en bra idé att väcka mamma och pappa redan vid femtiden imorse. Jippi yeay. Eller inte. Hann slumra lite innan klockan ringde men det blev ingen bra sömn. Men jag ska inte klaga för mycket. Det blev en lugn morgon och jag slapp stressa.

Men jag velade in i det sista om jag skulle åka eller inte till skolan. Det lockade inte alls idag och dessutom är det hemmadag för grabbarna. Skolan har utvecklingssamtal hela dagen så eleverna har hemmastudier idag. Inte för att jag inte litar på att lämna dom ensamma hemma, utan mer för att det hade varit skönt att vara hemma. Men jag kom iväg. Sitter på tåget nu.

Idag är det workshops för hela slanten. Riktigt kul. Den här kursen överlag är riktigt bra. Både i upplägg och innehåll. Det är stor skillnad i struktur mot dom kurser vi läste förra året. Så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...