fredag 16 oktober 2015

Fredag, missat samtal och färgmatchning.

Yeay! Fredag! Så skönt! Det innebär sovmorgon imorn! Eller inte... Inte när ett stycke son ska på hajk med samling i tid för att hinna med sjutåget... Men det hade varit skönt med sovmorgon imorn. Har så svårt att vakna på morgnarna just nu. Det är för mörkt... Och kanske är det så att dom lite sena kvällarna är bidragande med. ;-)

Idag är det skola som gäller. Sen blir det lite ärenden på vägen hem. Är inte jag som hämtar så jag kan ta det i min takt. Riktigt najs. Händer inte så ofta. Så det gäller att passa på när jag kan.

Igår stressade vi hem, både Tony och jag, för att gå på utvecklingssamtal hos grabbarna. När jag kom fram till Sebastians klassrum visade det sig att jag läst fel på schemat. Ops... Fördelen blev att jag kunde vara på på Oskars samtal. Och ett nytt samtal bokades in hos Sebastian.

På väg hem från skolan sprang jag in till Camillas. Och vilken tur. Jag fyndade en sjal/halsduk (vad kallas det?!) i perfekt färg! Den matchar min ryggsäck och mina hörlurar. Det gäller att matcha rätt. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...