onsdag 5 augusti 2015

Hej Bloggen!

Det var länge sen det kom ett inlägg. Flera månader. Funderade ett tag på om jag ens skulle återuppta bloggandet. Men jag saknar det faktiskt. Lusten att skriva kommer tillbaka mer och mer. Vilket jag tar som nåt positivt.

I slutet av vårterminen, efter bland annat min sterilisering med efterföljande komplikationer, en massa stress så byggdes en stress och oro upp i kroppen som ledde till att jag bara mådde sämre och sämre. Det psykiska gjorde sig påmint även fysiskt. Orken gick till familjen och att må bättre. Det går upp och ner men är mest upp numera.

Just nu njuter vi av sol och värme för fullt, efter en sommar som varit ganska blöt. I köket tinar ett paket kräftor till i kväll. Solen gassar för fullt. Barnen väntar ned spänning på att deras kusin ska ploppa bebis. Det är dags vilken dag som helst nu. I övrigt är det väldigt mycket dag för dag just nu. Och det känns bra!

1 kommentar:

  1. Roligt att se blogg igen, Kräftor låter gott. Var får du tag på en så rolig bloggBag ?

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...