söndag 31 maj 2015

Loppi blogbag sommar

Härom veckan fick jag hem Loppi blogbag sommar!

Den hade ett riktigt härligt innehåll. För vilken barnfamilj har inte behov av en massa plåster? Eller mer tvål? Tvålen doftar dessutom jättegott!!! Nagellack i läckra färger. Det lila invigde jag på en gång. Och babysakerna blir en perfekt present till när barnens kusin får bebis i sommar. :-) 

#loppiblogbag #loppiblogbagsommar
#salusmagnesium #PhilipsAventspillfri 
#panduro #gipsavtryck #dermoshop #salvequick #plåster 
#yvesrochernordic #barnensbokklubb 
#loppimagasin #loppisverige #loppishopping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...