fredag 22 maj 2015

En bra dag!

Strålande sol! Varmt! Japps, nu känns det faktiskt att sommaren är på väg! Det doftar ljuvligt ute, syrenerna slår ut för fullt, solen strålar!

Japps, jag har en bra dag!! Idag vaknade jag på tok för tidigt. Redan vid halv fem. Tony gjorde sig färdig för att åka iväg med första pendeltåget och när han väl gick kunde jag inte somna om. Det slutade med att jag gick upp. Plockade ordning, vek tvätt, satt en stund och pluggade. En riktigt härlig morgon!

Tony är på väg till Göteborg. Han ska springa Göteborgsvarvet imorgon! Tyvärr fick hejarklacken stanna hemma denne gången. Jag och ungarna ska göra Ösmo marknad osäker i helgen... Jag hade i och för sig kunnat vara utan marknaden... ;-)

Jag hoppas på mycket sol och värme så jag kan få njuta lite ute på balkongen med. Min lilla oas är sommarredo nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...