onsdag 20 maj 2015

Även jag längtar nu!

Kollade timehop - appen imorse. Jag brukar för det mesta tänka att det kalla väder vi har just nu leder till en varm sommar. Men idag blev det ganska tydligt att vi har det kallt i år.

Förra året gifte sig S och V och jag minns hur vi höll koll på vädret. Temperaturen fanns där men det var osäkert hur det skulle bli med regnet. Så även om jag inte har en bild på själva vädret vet jag att det blev en toppendag!

Och om ni tittar vidare ser ni bara armar, fika på balkongen och över 20 grader... När jag vaknade idag var det 6 grader och nu ett par timmar senare var temperaturen uppe i 10 grader - i solen...

Men solen skiner idag! För fullt!! Och när vi gick till dagis imorse var jag och Malin överens om att solens strålar fick regndropparna i gräset att glittra alldeles magiskt. Så vackert!

Jag hoppas helgen bjuder på vackert väder så vi kan njuta av att vara uteefrer mycket! Ja, nu längtar även jag efter sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...