lördag 14 mars 2015

Lycka, event, final och sol!

Ibland blir man bara så glad! Igår var en sån dag! Jag fick höra nåt som gjorde mig så lycklig! Så härligt!!!

Idag ska jag iväg och träffa andra bloggare. Det var lääääänge sen! Först ska jag träffa upp Agnieszka i Älvsjö för att sen åka vidare till Aspudden till Elins kalaskasse. Det ska bli riktigt kul att träffa dom andra. Några nya, några jag har träffat många gånger.

Ikväll blir det mellofinal. Det är nog första året jag har så dålig koll på finalisterna. ;-) Det är lite kul samtidigt. Det blir lite mer som förr, innan dom började med alla delfinaler. 

Imorn ska jag på kalas med Malin. Blir en helg med fullt upp fast ändå lagom mycket. Och så ska vi njuta av vårsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...