tisdag 3 mars 2015

Bättre humör idag...

Livet känns bättre idag. Synd bara att Malin väckte mig alldeles för tidigt... Hon kunde få sova en halvtimme till. Då skulle hon väcka mig lagom till det är dags att gå upp.

Det utlovades massor av regn idag men redan när jag lämnade tjejerna slutade det. Kvar blev ett dis men inte tillräckligt mycket för att verkligen regna. Så skönt.

Idag blir det skola hela dagen. Föreläsningar både för- och eftermiddag. På morgonen ska vi dessutom diskutera alla problem som uppstått den här terminen. Skönt. Det måste bli nån ordning.

Men innan dess ska jag dricka upp mitt te och njuta av min bok. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...