torsdag 12 februari 2015

Trött, filmstjärna och prinsen!

Varför skulle morgonen komma så fort idag? Jag behövde sova mer. Mycket mer! Är så otroligt trött hela tiden... Jag kollade inte ens på Grey's på tv igår... Utan på surfplattan, nerbäddad i sängen, en timme tidigare. När alla andra kollade på tv somnade jag... För att vakna lika trött över åtta timmar senare. Och med huvudvärk. Kanske är kroppen som försöker säga nåt... Får lyssna en annan dag. ;-)

Igår blev det fullt upp. På förmiddagen skulle det filmas inför grupparbetet. Av nån anledning lyckas jag alltid hamna framför kameran istället för bakom. Så idag ska jag se mig själv på film hela dagen. Allt annat än kul...

På eftermiddagen igår var jag på föreläsning med Prins Daniels Fellowship. Det handlade om entreprenörskap. Riktigt inspirerande. Tog med mig många tips och råd inför framtiden.

Idag ska vi klippa ihop film och ljud. Därav att jag kommer stirra på mig själv hela dagen... hehe... Får se hur länge jag orkar vara kvar bara. Den där kroppen som ville säga nåt försöker få uppmärksamhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...