fredag 13 februari 2015

En sån där dag...

Jag sitter i soffan. Såååå trött och såååå hungrig. Jag orkar inte ens gå ut i köket och göra frukost. Jag har sällskap av lite huvudvärk med. Har inte tid att bli sjuk så det får va. Ska bara...

Nä jag ska ta mig i kragen. Fixa frukost. Är ju hungrig. Fixa skoluppgift som ska in. Plocka ordning lite hemma. Men sen ska jag nog lägga mig på sängen och läsa.

Eller nä, innan dess ska jag måla naglarna. Har ju försökt hinna med det i över en vecka redan. Idag ska dom målas... Sa jag att jag är trött?

Skolarbetet blev iallafall klart igår. Till slut. Efter alldeles för mycket tjafs. Vi satt kvar i skolan till klockan va nästan sex. Vilket innebär att bara en liten uppgift ska fixas idag. Yeay. Sen tar jag helg och förtränger allt med skolan ett par dygn.

Ni kanske vill se resultatet? Uppgiften var att skapa en film utifrån en artikel från Viralgranskaren. Här är vår.

Det ovan skrev jag vid åttatiden i morse... Blev inte av att jag postade det då... Jag tog mig i kragen. Började plocka ordning i kaoset här hemma. Dammsög och fixade. Ruttnade lite på mina man och fortsatte fixa hemmet. Halv ett lyckades jag till slut få i mig ett par toast. Ingen frukost alltså... Men, men... Resten av helgen ska bli bättre... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...