fredag 6 februari 2015

Helt ärligt!

Jag försökte ta en ny profilbild till Facebook på tåget till skolan. Gick så där. Jag såg mest bara dubbelhakan. Vikten är upp i en all time high vilket inte gör det lättare att vara positiv. Efter samtal med Fia, som inte alls såg den där hemska hakan, började jag fundera. Vad gillar jag med mig själv. Jag gillade ju trots allt det jag såg i portdörrens spegling.

Jag är en kvinna. Mitt i livet. En man och barn. Det gillar jag. I övrigt. Jag jag gillar annat med. Jag kan utan problem gå i läckra höga klackar. Det ger mig snygga ben. Jag har en väldigt snygg urringning. I alla fall i mitt tycke. Jag är positiv! För det mesta i alla fall. Och nu, i väldigt vuxen ålder, har jag äntligen hittat en stil jag gillar. Det om något är ju nåt positivt.

Så ja, ja må vara en riktig tjockis men det finns positiva saker med. Som mina supersnygga nya tights! ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...