torsdag 5 februari 2015

Tillbaka till framtiden...

Jag sitter i en stor föreläsningssal. Det är inte många på plats just nu. Är nästan så det ekar om lärarens röst. Nä, okej då, riktigt så illa är det inte. Men med närvaron är det så illa. Vi är nog typ tjugo, trettio personer här. Av typ 140... Det är visserligen en deadline imorgon men ändå... Jag trodde det skulle vara fler än så på plats... Jaja, jag passar på att skriva det här inlägget och kolla igenom arbetet inför morgondagens deadline.

Det är så skönt för arbetet är i stort sett klart. Imorgon väntar en muntlig redovisning av det och sen är den här kursen slut. Kursen ska avslutas med att prova på kårpuben. Det är första gången för mig. Ska bli intressant. Men framför allt kul. Jag ska dit med tjejerna från förra projektgruppen. Vi saknar varandra. Det har varit så fullt upp med nya gruppen och arbetet att vi inte har hunnit ses på flera veckor.

Jag hoppas att nästa kurs innebär lite eget arbete. Det ska blir skönt att slippa visa hänsyn till nån annan än mig själv och läraren. För även om det är kul att jobba i grupp så är det mellan varven väldigt frustrerande att jobba i grupp. Speciellt om kommunikationen funderar lite så där... Men det blir nog bra oavsett vilket. Först ska jag ju gå på puben. Hehehe...

Nä, lämna bloggen och lyssna lite bättre kanske... Det är lite intressant. Läraren pratar bland annat om filmen "Tillbaka till framtiden" och drar paralleller mellan den och det vi studerar.

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...