måndag 12 januari 2015

Slutet är nära nu!!

I helgen drog Egon förbi. En stor storm som fick det att skramla rejält ute på balkongen. ;-) Men jo, det blåste ganska bra ett tag i lördags natt. Redan på tidig eftermiddag i lördags började det snöa. Riktigt ordentligt. Tung blöt snö kom det. Emilia och jag var ute och pulsade i en decimeter snö. Det var så härligt. Tyvärr gick det över i regn på kvällen och regnade sen halva natten. Innan det gick över i snö igen. Sakta men säkert sjönk temperaturen också så idag är det vintervitt men förrädiskt halt ute. Jag väljer att fokusera på att det är vitt och vackert. Speciellt som det utlovas regn till kvällen. Det ska bara snöa lite först... Suck. Jag vill inte ha mer regn och plusgrader.

Idag är det skola som gäller. Vi ska ha sista "mötet" i projektgruppen. Imorn ska allting skickas in! Det känns lite konstigt att vi faktiskt är klara nu! Men roligt! Och ni kommer snart få se resultatet. Vi vill bara bli helt klara först. Det är lite smått kvar. Men inom ett par dagar... Kom just på att jag får en massa att göra när jag flyttar sidan från skolans server till dess rätta plats. Det är nog ett par länkar att gå igenom då... ;-) Men bra blir det. Hoppas alla andra tycker det med.

Så idag kommer all tid gå till att färdigställa. Jag hoppas bli klar redan idag så morgondagen kan läggas på att plugga inför tentan. Jag har inte alls kommit så långt som jag tänkt mig. Men det blir nog bra...

På fredag är det kursavslut. Första terminen är slut. Och nästa måndag börjar termin två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...