torsdag 15 januari 2015

Fy fan vad jag är bra!!!

Jag brukar inte ofta svära. I bloggen alltså. ;-) Men idag är jag riktigt stolt över mig själv! Jag har inte bara avslutat min första termin på högskolan. Jag har dessutom fått tillbaka betyget på tentan jag skrev igår. Som jag trodde jag hade misslyckats med. Det blev godkänd!!
Vi har redovisat projektarbetet. Och opponerat på en av dom andra grupperna. Riktigt kul! Så japps, jag är jäkligt nöjd!

Veckan har varit full att pluggande och har ikväll avslutats med vin och middag på stan med projektgruppen. Riktigt trevligt. Men misstänker att jag kommer sova gott ett par nätter nu. ;-)

På måndag börjar nästa termin. Det ska bli kul. Vi börjar med interaktionsdesign. Samma ämne jag skrev tentan i. Ska bli kul att fortsätta med det. Men fram till dess tar jag liv. ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...