onsdag 7 januari 2015

Deadlines, snö och trött.

Ögonen går i kors fast klockan är strax efter middagstid bara. Jag sov som en kratta i natt. Vaknade massor och hade svårt att somna om. Det känns lockande att skylla på fullmånen. Det vore inte första gången jag sov dåligt natten efter fullmåne. Men tror mer det är lite stress som gör sig påmind. Det är dags för deadlines nu. Projektarbetet ska vara klart nästa vecka. Imorgon ska en bok vara färdigläst, jag ska skriva om den plus redovisa den muntligt på seminarium. Ovanpå det har jag en tenta nästa vecka. Så jag har lite att göra ... Men kul är det!

Idag har barnen haft sin sista jullovsdag. Dom har lekt mååååånga timmar i snön. Åkt snowracer och haft superkul. Ett bra avslut. Tyvärr ska det regna redan imorn... Så trist! Jag vill ha riktig vinter nu!

Ikväll blir det mer läsa för mig. Det sista i boken ska läsas så jag kan skriva om den imorgon förmiddag innan jag åker till seminariet. Det blir nog bra. Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...