torsdag 13 november 2014

Uppdatering röntgen och rektor kontaktad.

Uppdatering läkarbesök.
Röntgen gick smidigt. Fick komma in på en gång. Läkaren ringde på vägen dit och sa att han bytt ut sprutor med kortisonkur till tabletter. Så jag gick raka vägen  till apoteket efter röntgen och sen lyckades jag hinna i god tid till skolan.

Igår pluggade jag hemma. Sebastian va hemma sjuk och behövde ett besök på vårdcentralen för sin hosta. Han fick samma läkare som mig. Läkaren var snäll och uppdaterade mig med röntgensvaren. På vänster fot fanns ett par millimeter hälsporre. På höger fot var den 5 millimeter. En halv centimeter. Det är inte så lite det...
Jag ska äta tabletterna i tio dagar. Sen uppföljning. Är jag inte bättre då blir det sprutor.

Dessutom är det väl dags att jag tar tag i det där med skor, inlägg och mardrömmen - träna. Hahaha...

Idag har jag passat på att maila skolans rektor. Den här gången var det inga små frågor och kommentarer. Nu har jag tagit reda på fakta. Så blir det inga förändringar nu kommer datainspektionen blandas in... Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...