söndag 16 november 2014

Saker man kan roa sig med en lördagskväll

Vi hade en riktigt härlig lördag! Lite shopping på dagen och sen slapp hemma. Lugnt och skönt. Vi glömde till och med bort att fixa middag i tid. En toppenkväll.

Lagom när Malin skulle i säng började jag  plocka lite i tjejernas rum. Det slutade med att jag städade upp nästan allt.
Fortsatte sen att plocka i lägenheten så smått.

Vid tio klädde Tony på sig för att nattvandra. Jag satte mig för att kolla film. I reklamen fortsatte jag plocka. Och plocka lite till. Rensa tvätten. Ta hand om alla ledsna pelargoner i tjejernas rum. Fixade klart i köket. Plockade lite till.

Det känns så jäkla skönt! Jag har tagit tag i sånt som jag släpat efter länge. Andra filmen är snart slut och jag funderar på att stryka lite. Japps, knäpp är jag! Men fatta vad skönt att vakna upp till ordning imorn bitti. Bara dammsugningen kvar. Sånt här får mig att slappna av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...