tisdag 11 november 2014

Röntgen, energibrist och skumt i skolan!

Läkarbesök avklarat. Röntgen avklarad. I väntan på röntgen svar ska jag roa mig med en kortisonkur. Så fortsättning följer... Det är i alla fall förhoppningsvis ett första steg i att få friska fötter igen.

Jag slåss med förkylning med. Den är nånstans mellan riktig förkylning och sjuk. Varken eller. Inte sjuk men inte frisk. Och otroligt energikrävande... Vilket inte är allt för kul när man har fullt upp.

Nya kursen innebär mer grupparbete. Fullt upp mest hela tiden kommande veckor. Ovanpå det är det nåt konstigt öppet hus i skolan idag. Alla lärare ska finnas på plats att träffa mellan tre och sex. Hur det ska lösas på plats vet jag inte. Har ju några lärare jag vill hinna träffa. Och man ska bara få träffa varje lärare i fem minuter. Har aldrig hört talas om nåt liknande innan... Men det passar ju ihop med den skolan...

1 kommentar:

  1. hoppas du får snabbt fort på röntgen och att det finns något enkelt att göra för dina onda fötter. Har kortisonet hjälpt? Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...