torsdag 27 november 2014

Trött och ljus i mörkret!

Vad trevligt att jag känner mig tröttare idag trots att jag sov mer i natt än igår natt. Jaja... Det är bara att bita ihop och gilla läget. Kan ju inte göra så mycket åt det nu...

Idag väntar en muntlig redovisning i skolan. Återstår att se hur det går. Blir säkert bra och jag har inget att oroa mig för. Jag vet.  Men ändå... Laddar med kläder och skor jag trivs i så känns det genast lite bättre. Får ha lite ont i fötterna imorn istället. ;-)

Imorse när Malin och jag gick till dagis hade vi tur. Igår när vi gick dit såg vi att gropen till julgranen va framgrävt och på eftermiddagen stod granen där. Alldeles mörk. Vi fick reda på att den skulle tändas idag, att dom inte hann igår. Och vi hade som sagt tur idag. Precis när vi kom tändes den. Sååååå mysigt!!! Vi myste båda två.

Nu är det inte många dagar kvar innan alla ljusstakar och stjärnor ska upp hemma. Det är nog det bästa den här tiden på året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...