onsdag 26 november 2014

Tröttare än tröttast...

Trött. Så trött. Det känns inte som det finns nånting som piggar upp just nu... Humöret går i botten. Barnens humör är ungefär lika roliga. Vilket betyder att vi är på kollisionskurs hela tiden. Det blir som en ond cirkel... För inte mår nån av oss bättre av att vi blir osams.

Jag skulle behöva ledigt. Från allt. Bara få vara. Orka med. Just nu orkar jag inte. Orken går på sista versen. Jo, jag vet att jag var borta i helgen. Och hur kul jag än hade så gjorde det inte orken bättre... Det känns bara som att det inte finns nåt slut just nu... Ekorrhjulet snurrar på. Runt, runt, runt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...