måndag 10 november 2014

Grått, o-vab och tenta!

Gomorron i höstrusket. För rusk är det verkligen idag. Mörkt,  grått och regnigt. Jag längtar efter frost. ;-)

Idag fick jag börja dagen med att googla. Sebastian är sjuk och vi blev osäkra på det där med vab. Och mycket riktigt, vi får inte vabba längre. Eller vi får men då ska det vara läkarintyg från dag ett. Måste säga att det känns konstigt att lämna honom ensam hemma när han är sjuk. Å andra sidan är han ju van att vara ensam hemma så varför det känns konstigt förstår jag inte. Det är en kraftig förkylning som är orsaken så han klarar sig själv. Och jag vet att det finns folk runt omkring om det är nåt. Är väl mer hela grejen - att han är så stor att vi inte "får" vabba. ;-)

Idag väntar skola. Introduktion till ny kurs. Misstänker att vi kommer ha sjukt mycket att göra. Det låter så på det lilla jag har kunnat läsa till mig. Dessutom väntar första salstentan. En fyra timmar lång skrivning. Som jag måste boka in mig på. Och det är på en lördag! Huva! Så blir det mer sporadiskt uppdaterat fram över har jag fastnat i boken inför provet. ;-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...