fredag 21 november 2014

Prinsessbehandling, bloggmiddag och bästa vinsten!

Yeay!!! Äntligen! Idag ska jag utnyttja min födelsedagspresent! Sitter på tåget mot stan nu. Det ska bli så härligt! Hoppas jag! Finns ju en risk att jag kanske känner mig en aning mörbultad efteråt. Men som jag ska njuta! 90 minuter massage från topp till tå! Det kan ju inte bli mycket bättre än så!

Sen tänkte jag hinna förbi i Ringen för att kika efter en överdel till imorn. Vet vad jag skulle vilja ha men vet inte om jag lyckas hitta det... Jaja, det kommer bli bra oavsett för jag ska på årets bästa event - Bloggmiddagen2014! Som jag längtar!!!

Och just det, höll på att glömma! Igår kom min vinst!! Jag vann en Tirapunji inne hos Förort för några veckor sen. En svart skönhet!! Jag är i väskhimlen! Den är supersnygg och precis vad jag ville ha!! Jag är sååååå lycklig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...