torsdag 20 november 2014

Grått, övertalning och prinsessa!

Grått, grått, grått. Ja vädret. Själv tände jag ljus för att liva upp lite. Och det funkade så länge jag var hemma. Ute var det allt annat än kul. Speciellt som det dessutom börjat regna. Idag är en sån där dag när det inte riktigt känns ljust ute trots att set borde vara ljust.
Jaja. Jag har suttit i mitt mys och läst. Eftermiddagen ska spenderas i en skolsal så det är väl inte hela världen. Men det hade ju varit trevligt med lite ljus ute nu i och för sig.
I kväll tänkte jag försöka mig på att bjuda på våfflor. Barnen har tjatat och jag verkar få en lugn kväll utan skolarbeten. Lika bra att passa på då. Ska se om jag kan övertala ett stycke make att färga mina hemska ögonbryn med. Om jag lyckas snygga till formen lite innan. Hahaha
Imorn är det äntligen dags för prinsessbehandlingen. Som jag längtar!!! Ska se om jag hinner springa förbi en frisör och fixa mina hemska toppar med. För på lördag är det ju äntligen dags för årets bloggmiddag!
Men innan dess ska jag läsa på lite mer inför dagens seminarium. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...