fredag 21 november 2014

Nöjd!!!!

En aning mörbultad har jag påbörjat min resa hem. Jag från topp till tå är jag masserad. Så underbart skönt. Men misstänker att jag kommer ha en rejäl träningsvärk imorn. Alla spänningar i skuldror och rygg är masserade men inte borta. Tror det krävs massor av tid för att få det att släppa helt. Men det känns bättre. Hela kroppen känns piggare. Så skönt!

Efteråt gick jag till Ringen. Hade tänkt äta på restaurangtorget. Trodde jag. Det var stängt. Och donken gick bort. Men hittade ett litet hål i väggen där dom serverade god sushi! Mums!

Därefter hann jag dessutom med att få håret toppat. Skönt! Nu är det bara ögonbrynen kvar. Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...