lördag 22 november 2014

Bloggmiddagen here I come!!!

Nu kan det bara bli bättre! Vaknade på tok för tidigt idag. Som vanligt. Måste lära mig att koppla bort tankarna bättre ibland.

Duschade och kunde konstatera att frisören jag valde igår är något av det sämsta jag råkat ut för. Och då hann jag klaga på snett resultat redan på en gång... Jaja.. Nån annan får rätta till det. Just nu lockar det inte att träffa ens en annan frisör på samma plats. Kan man kräva pengarna tillbaka istället?  ;-)

Jag har packat. Tror jag fick med allt. Målade naglar och satt och läste. Bestämde mig för att ta ett tidigare tåg. Klär på mig och går iväg. För att komma på att jag aldrig fick tillbaka nyckeln som Malin snodde. Som jag måste ha för att komma in hos mamma och pappa ikväll... Det var bara att vända hem och leta. För att hitta den precis för sent för att hinna med tåget. Så nu sitter jag här och väntar. Snart snart!!!!

Jag är peppad för fullt! Massor av pussar och kramar!! Vänner. Glada skratt!! Mat och dryck! Lycka!
Det är tredje stora Bloggmiddagen som går av stapeln. Fjärde om vi lägger till den lilla middagen på fem personer från första gången. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...