tisdag 25 november 2014

Från toppen mot botten...

Efter en riktig toppenhelg är jag tillbaka i det där mellanläget. Det känns som jag har svårt att ta för mig saker eller att fokusera tillräckligt länge på det jag ska göra... Det inkluderar lusten att blogga. Den infinner sig inte. Eller så får jag bara inte till det i alla fall...

Massagen i fredags drog igång nånting i kroppen också. Det ömmar fortfarande både här och där. Misstänker att det hänger ihop med det övriga måendet. Jag ska ta tag i det. Ska bara...

Under tider kämpar jag på med skolan. Och just nu får jag verkligen kämpa. Inte för att det är svårt utan för att det är motigt. Jag har tiden men får inte till det. Jag kan stirra på boken utan att lyckas läsa...

Jag försöker fokusera på det bra. På söndag är det första advent. Bara en sån sak. Alla gardiner är utbytta. Dukar byta ut dom med. Snart, snart är det dags för resten... Härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...