måndag 6 oktober 2014

Dagen efter...

Gårdagens kalas blev såååå lyckat. Och maten som jag kämpade så med och trodde hälften var misslyckat var så gott!
Vi bjöd på gravad lax, ugnslagad tunnskivad fläskytterfilé, potatisgratäng och hovmästarsås, allt tillagat av mig. Och så en del andra tillbehör. Vi hade jättetrevligt och jag misstänker att Sebastian var lika nöjd som jag var. :-)

Idag är jag en aning trött. Det blev flera sena kvällar i helgen och fullt upp. Det toppas med att nya kursen startades med lektion kl.8. Jag fick gå upp en timme tidigare än annars för att hinna i tid... Men det ska nog bli bra. Framför mig väntar en vecka som idag ser väldigt fullpackad ut med mycket tid i skolan. Ovant. Speciellt efter sista veckorna när jag mest har pluggat hemma. ;-) Men det ska nog bli bra.

Nä, nu ska jag lyssna lite mer... På en föreläsare med udda rosafärgad frisyr. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...