tisdag 23 september 2014

Kallt, publicerat och spännande!

Snabbt, snabbt slog temperaturen om. Idag är det höst på alla sätt och vis. Marken fylls med färgade löv och är det inte löv är det gula barr.
I morse när vi vaknade var det tre grader ute. Snabbt blev det till att rota fram lite mer kläder till barnen. Jag är inte direkt duktig på att vara ute i god tid när der gäller att inventera kommande årstids klädlager. ;-) Vi kan konstatera att barnen vuxit en del sen i våras. Somliga mer än andra. Men varma var dom i morse i alla fall.

Efter lämning av barn, i strålande solsken, så trots kylan var det riktigt skönt ute, parkerade jag mig vid datorn. Hade hellre haft tid för en promenad... En webbsida ska skapas. Kursen jag läser nu är lite repris på det jag gjorde i våras. Men lite mer. Det är kul. Idag släppte det äntligen för mig. Och det var riktigt kul att få ladda upp något på webben som jag har skapat alldeles själv! Så vi får se om det blir så pass bra att det kan sparas i framtiden. ;-)

Mindre kul var det att behöva rusa iväg mitt i för att gå på obligatorisk föreläsning. Om ett spelföretag. Jo, det var intressant men jag hade hellre lagt tiden på min arbetsuppgift. Jämte den jobbar jag dessutom med en wordpress-sida. Väldigt kul. Snart kanske jag blir så modig att jag vågar släppa blogger. ;-)

Sugen på monster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...