lördag 27 september 2014

Fullt upp, överlevnadshajk och reflexer.

Vilken vecka det har varit! En deadline väntade. Det var kul att jobba med uppgiften, en mobilanpassad websida. Jag hoppas jag har lyckats. I natt fick jag in den efter att ha slagits med funktionerna till formuläret i många timmar... Jag hade tur och fick hjälp på slutet.

Mitt upp i pluggandet, i veckan, kände jag att det var dags att inventera vinterkläder. Dels hade jag lovat lillebror att få hämta Malins avlagda till sin dotter, dels behövde jag få koll. Så nu har jag nog mer koll och bättre rensat än på många år. ;-)

Några timmar fick vikas till shopping med äldsta sonen. Han ska på överlevnadshajk i helgen. Sova i vindskydd och vandra. Utrustning som passar i det höstiga vädret behövdes. Vi fick en mysig eftermiddag tillsammans.

Och det är inte bara han som ska iväg med scouterna i helgen. Emilia och jag ska iväg på reflexvandrig i eftermiddag och kväll. Det ska bli kul. Hoppas jag. ;-) men först skriker magen efter frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...