onsdag 3 september 2014

Fullspäckad dag!

Igår hade jag första föreläsningen. Det var intressant och jag längtar efter att få börja arbeta praktiskt också. Idag ska första uppgiften påbörjas. Vi delades in tre och tre så jag ska möta upp min grupp för att jobba.

Efter det måste jag få tag på en bra ryggsäck. Känner att kroppen kommer ta stryk av att släpa dator och böcker i annan modell på väska.

Till kvällen ska jag på motionspass med Alla kan träna och Lifeproof. Så här beskrivs eventet:

Lifeproof är sponsor av swimrun-tävlingen Ö till Ö men vill såklart att alla, elit som glad motionär, ska ha möjlighet att träna i naturen! Därför bjuder Lifeproof tillsammans med multisportaren Ida ”Allakanträna” Svensson in dig till ett svettigt träningspass utomhus. Ida kommer att dela med sig av sina bästa utomhusträningstips och Lifeproof berätta om marknadens mest tåliga telefonskydd. Ta på dig träningskläderna och gör dig redo för en härlig eftermiddag med Ida och Lifeproof. 

Jag ska trotsa värk i fötter och ha det bästa sällskapet med. Mer om det imorn. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...