måndag 1 september 2014

Uppkopplad!

Jahapps... Första inlägget från campus. Thihi. Ja, jag är tråkig men för mig är det roligt. Välkomstceremonin är avslutad. Jag kikade lite på introduktionsmässan med men kände inte riktigt att det var min grej. Infon från IT va väl det som va lite intressant. Där stod det att Office365 bara var att ladda ner som student. Vilken tur att jag inte skaffade det på egen hand i helgen. ;)

Så nu har jag roat mig med att ladda hem det i datorn. Frågan är om jag ska leta upp nånstans att äta nu eller om jag ska hoppa på skolans rundvandring och ta lunchen efteråt... Oavsett vilket kommer det bli bra. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...