söndag 17 augusti 2014

Slut. Trött. Och lite förväntansfull.

Jag orkar inte. Energin går till annat. Att blogga tar visserligen inte mycket tid men finns inte lusten riktigt så blir det inget...

Jag gillar visserligen att skriva. Och självklart gör jag det för min skull. Samtidigt är det kul när jag vet att folk verkligen läser det jag skriver. Å samtidigt har jag inte haft ork att svara på kommentarer. Och ingen ork att sprida bloggen heller...

Ibland skulle jag vilja vräka ur mig mer. Bara få ur mig det. Men vissa saker delar jag inte med hänsyn till familjen. Andra saker delas inte för att jag inte orkar argumentera för det jag skrivit inför somliga läsare...

Jag kommer inte lägga ner. Bloggen är en del av mig. Och jag misstänker att lusten att skriva kommer tillbaka. Jag är i svacka överlag i livet.

Att jobba hela sommaren har varit riktigt jobbigt med. Även om jag stormtrivs på min arbetsplats känner jag mig helt slut! Jag behöver hitta tillbaka till energin och orken. En liten paus. Bloggen var det första som fick vila...

Egentligen finns det massor att skriva. Men jag orkar inte... Kanske blir det roligare den dagen vi har varit och köpt en nya dator... Oj vad jag längtar! Måste ju ha en i skolan i höst...

Det är spännande och läskigt! Bara två veckor kvar!! Jag har fortfarande svårt att förlika mig med tanken på att lilla jag ska gå på stora universitetet! ;-)

Nä, nu ska jag ta tag i dagen... Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...