fredag 29 augusti 2014

Min nya kompis

Det är stor glädje men även en del frustration med min nya kompis. Japps. Igår var vi iväg och kikade på datorer. Hittade en som vi båda gillade. Blev en Acer i V5-serien. Med Windows 8 i. Att det är appar känns helt okej. Har ett vanligt skrivbord med. Men dom appar jag vill ha finns inte. Eller så är det kopior på dom jag vill ha... Men jag vänjer mig nog snart... Mer frustrerande är det att det inte finns ett mailprogram så som jag är van att ha det... Det är frustrerande... Ordentligt! Men ett office-paket ska skaffas och då kommer ju outlook med. Så det ska nog bli bra... Men ja, jag är nöjd. Ska bara vänja mig vid tangentbordet. Fast idag kan jag skriva lite mer felfritt än igår. ;)


3 kommentarer:

  1. Sv: Japp, det är trist med skitsnack och dessutom sådan jävla påhittat jävla skit! Jag åkte hem men åker nog ner i morgon igen!

    SvaraRadera
  2. Ladda hem mozilla thunderbird som mailprogram.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...