söndag 31 augusti 2014

Drinkar och nostalgitripp...

Igår åkte jag iväg till Erika. Tjejmiddag med drinkar stod på schemat. Trotsade onda fötter och drog på mig mina högklackade kängor. Toppade med en ny outfit. Alla sa att det var skitsnyggt men jag är fortfarande osäker på linnet. Det kändes lite påklätt. Hahahaha! Dagens linne känns mer rätt. ;-)Men jackan älskar jag!!!

Vi åt massor av god mat. Och drack ännu fler goda drinkar! Tror vi fick fyra olika sorters drinkar. Sååååå gott! Kokos, jordgubbar, piggelin va några av kvällens smaker! Allt serverat i tjusiga glas! Lägg till en väldans massa tjejsnack och glada skratt. Jah hade jättekul!

Men sen sa fötterna ifrån. Jag valde att lyssna på dom. Så det blev ingen utgång för mig. När övriga tjejer gick till den väntande taxin gick jag hem till mamma och pappas tomma lägenhet. Jag sov i mitt gamla rum, i min gamla säng. Även mitt gamla täcke fanns på plats. Lite nostagli. :-)

Efter en natt med endast klockornas tickande som sällskap vaknade jag pigg relativt tidigt. Gjorde mig klar och gick till bussen redan kvart i nio. I gympaskor... Snart är jag hemma hos Tony och barnen igen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...