fredag 29 augusti 2014

Att tänka efter före...

Årets uppföljning av early stopp-studien är avklarad. Vi var där igår. Malin klarade det galant. Vilket vi inte trodde nåt annat än heller. Själv var jag lite orolig för vågen och måttbandet. Och mycket riktigt. Båda måtten hade ökat. Vilket jag är väl medveten om. Men samt trodde jag att det skulle vara ännu värre än det faktiskt var. Så det känns bra i alla fall.

Mindre bra känns det att jag tackade ja till jobb idag. Jag vill självklart ha pengarna och kände att det ser bra ut att tacka ja ibland. Har inte kunnat andra tider dom har skickat förfrågningar om. Så jag tackade ja. Är bara en kort tag. Men det var nog dumt. Jag har inte ens börjat ännu och båda fötterna gör ont... Jag glömde bort detaljen onda fötter när jag tackade ja... Dumt. Jaja, det är bara jobb fram till tolv sen får jag åka hem och lägga upp fötterna i soffan. Och leka med min nya kompis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...