onsdag 6 augusti 2014

Kladdigt och gnälligt!

Gnällblogg continues... Måste det va så kvavt och kladdigt ute?! Enda stunden det känns lite behagligt är när det regnar. Vilket det gör mitt i natten eller kort men intensivt på dagen. Fast just nu börjar jag ångra att jag önskade mig regn över huvud taget. Visst, marken mår bra av det men luften blir ännu fuktigare och ännu kladdigare... Nop, vägrar vara nöjd!

Igår på jobbet var jag så varm att stora svettfläckar visade sig i svanken. Yeay... eller not!!

Jaja. Jag ska försöka njuta av sommardagarna som är nu. Egentligen har vi ju en helt otrolig sommar!

Idag väntar mer jobb. Dag två av sex. Phu... Dag två med barn som ska lämnas. Det går okej. En mini som skaffat sig ett oerhört härligt eget humör kan ju skapa sina... konflikter... Men vi löste det. Lite syskonavundsjuka hanns också med. Men på det hela gick det bra. Jag hann äta frukost och vi kom iväg i tid. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...